17 tammikuuta 2014

If this is redemption, why do I bother at all?

muoks7Untitled muoks6 muoks4 muoks3 Untitled muoks5 muoks2 muoksAahhh mun objektiivi tuli tänää ja oon totaalisen rakastunu siihe. En malttais millää oottaa et pääsen oikein kunnolla käyttää sitä! Oon ollu muutenki iha haipeissa eilisestä lähtikien ku paljastu et dicaprio sai oscar ehokkuuden. Musta aina kuoriutuu tällee super nörtti ku oscarit alkaa lähestyä ja oon nii innoittani et ootan tota gaalaa varmaa enemmän ku vanhojen tansseja. (ps. mitä hittoo tansseihi on joku kuukaus eikä mulla oo vieläkää kampaajaa?!?!?!)

5 kommenttia :

elviira kirjoitti...

äää mahtavia kuvia :-)

Anonyymi kirjoitti...

mikä objektiivi sulle tuli?:-)

wilmabcd kirjoitti...

sää oot tosi hyvä oottamaan kuvia! ne on hienoja :)

Anonyymi kirjoitti...

mikä objektiivi? :3 nää kuvat on perfect

hellukka kirjoitti...

elviira : äää kiitos!

Anonyymi : nikkor 35mm f/1.8G

wilmabcd : kiitti:)

Anonyymi : nikkor 35mm f/1.8G ja kiitos!(:

Me Gusta - Rage Face Comics