01 syyskuuta 2013

every breath you take is heavy with the thought of you

block1 block5 block4 block7 block block8 block3 block6 block2Tulin viimeviikolla kipeeks just ennen blockkia, lähin sinne silti, olin maailman onnellisin ihminen ku näin wu-tangin, riehuin shortseissa koko viikonlopun, tulin vielä enemmän kipeeks, makasin sängyssä monta päivää ilman ääntä, sain antibiootit, aloin parantua, äiti ei antanu mun lähtee lotan tupareihin kuopioo, karkasin sinne, tulin lauantai aamuna darra bussilla kotii, katoin henkien kätkemää jo toiseen kertaan tällä viikolla ja sain kuulla että jos yskii liian kovaa kylkiluu voi katketa. Niin semmosta mulle.

6 kommenttia :

Janina kirjoitti...

tää sun blogis on niin hiton cooli!! aah rakastan

Anonyymi kirjoitti...

miten voi tulla sosiaaliseksi?

Anonyymi kirjoitti...

oot ehkä coolein tyyppi kenet tiedän 8))

ESSUU kirjoitti...

u_p_e_e mäkkäripaita. mistä tollasen oon löytänyt?

Anonyymi kirjoitti...

varmaa hirmu moni jo kysyny et millä muokkaat kuvias, mut en jaksa ikinä lukee kommentei ni kysyn nyt viel tällee eriksee:D huippu blogi kyllä:)

hellukka kirjoitti...

Janina : aaa kiitti!:)

Anonyymi : en tiedä :0

Anonyymi : oh dog oon nii uncool ettei mitää rajaa

ESSUU : tilasin sen killstarilta!:)

Anonyymi : :D hah mut joo muokkaan photoshop cs6

Me Gusta - Rage Face Comics