15 kesäkuuta 2013

Here's a toast to the dead already and hurrah for the next to die

yeah1 yeah4 yeah Untitled yeah2 yeah6 yeah3Vaikka mulla soiki the great gatsbyn -soundtrack jo kymmentä kertaa putkeen se saa silti mun sydämmen tykyttämään ihan samalla tavalla ku siellä leffa teatterissa. Toinen asia mihin en varmaan ikinä kyllästy on the outsiders. Vaikka lukisin sen kirjan tuhat kertaa musta tuntuu, että se tulis silti olemaan ihan yhtä ihana ku sillon ensimmäisenäki kertana. Tommoset asiat auttaa nii paljon ku yrittää päästä elämän vaikeista hetkistä yli. Niiku esim siitä, että mulla on prison breakista enää kaks jaksoo jäljellä.

4 kommenttia :

kiia kirjoitti...

Vau noi piirustukset on ihan sairaan hienoja!

http://strangelife-jealexandra.blogspot.fi

Anonyymi kirjoitti...

onko h2o hyvä ohjelma?

leanen kirjoitti...

Ootko ite piirtäny noi piirrokset? :O Ihan mahtavan hienoja nimittäin!
Muutenki sun blogi on tosi awsum! :3

HElli kirjoitti...

kiia : kiiitos!:)

Anonyymi : no kyl mä oon sen pari kesää sitte läpi kattonu et ainaki sillo oli ihan jees. Just semmosta helppoo kakkaa mitä voi kattoo zombina läpi:)

leanen : juu oon ja kiitos(:

Me Gusta - Rage Face Comics