20 maaliskuuta 2013

new hair

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled UntitledUntitled Untitled
Päätin tulla esittelemään mun puhelimen superartphotoshopkuvia ja hehkuttaa mun uusia hiuksia. Eli siis värjäsin taas tyvee vähän tummemmaks ja leikkasin ne hirveet luikura latvat vihdoin pois. Mulla vaa napsahti päässä ton värjäyksen jälkeen ja tajusin et hyi vittu nyt on kyllä pakko tehä näille jotai! Oon kyllä nyt tosi tyytyväinen näihi hiuksii vaikka ajattelin et vois napsata vielä pari senttii pois?
Ja hei jos ette tienny nii mut löytää instagramista nimellä Hellukka !:)

3 kommenttia :

riinaeerika kirjoitti...

voi oon lukenu sun blogia jo kauan, ja pakko oli tulla kommentoimaa et rakastan sun blogin ulkoasuu ja sun tapaa kirjottaa iha hulluna, muutenki oot tosi tosi kaunis ja musta kaikista parasta sussa on sun ihana tyyli! ooon niin kateellinen sulle, mut jatka samaa mallii, tykkään tästä niiiin paljon just näin :)!

Anonyymi kirjoitti...

mulla ois hakusessa uus kännykkä, niin mikä tuo sun on ja onko hyvä? (-:

HElli kirjoitti...

riinaeerika : jee!:) kiitti ihan hirveesti!

Anonyymi : tää on zte blade ja tää on tämmönen kunnon halpis eli jos ei tarvii puhelinta mihinkää erikoisee nii sit tää vois olla ihan jees, mut mun "tarpeisiin" tää ei ainakaan riitä... Onneks saan kohta samsung note 2!:) mut jos saan suositella sulle jotai nii ota joku android puhelin, ja samsungilta löytyy kyllä nyt parhaat puhelimet esim. galaxy s3, note 2 ja nyt on tulossa galaxy s4 joka on ihan helvetin hyvä! Ite kumminki haluun sen kynän nii otan sen note 2:) Ja vielä loppuun sanon että älä osta iphonee!

Me Gusta - Rage Face Comics