14 maaliskuuta 2013

I sleep in the afternoon and become the noise in the night

DSC_0852 DSC_0924DSC_0728 DSC_0091 DSC_0114DSC_0686 DSC_0276-RecoveredDSC_04444
UntitledUntitled UntitledUntitled UntitledUntitled UntitledUntitled
En oikee tiiä pitäskö olla masentunu vai ilonen siitä et seuraava pitkä loma on sit kesäloma? Koko kouluvuos on hujahtanu ohi ihan sekunnissa ja ens vuoden kurssi valinnat pitäs olla tehtynä huomiseen mennessä. Mä en oo tietenkää ees miettiny mitä mä otan. Miten oonkaan joskus uponnu siihe "lukiossa saat lisäaikaa miettiä mitä haluut tehä elämälläs" selitykseen?

6 kommenttia :

inka kirjoitti...

nää sun kuvat on aivan ihania!

Emma kirjoitti...

Kiva läski kiinalaispoika minä xD

kaisa kirjoitti...

löysin sun blogis vähä aikaa sit ja nyt oon rakastunu, MIELETTÖMII KUVII<3

emma kirjoitti...

MINUN PAITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111!!!!!!!!

Anonyymi kirjoitti...

Oivitsi ihana blogi sulla !(: mietin et miten oot muokannu tollain ku pari tekstii taaksepäi, siinä on esim toi kuva missä on risti ja se kolmiohässäkkä?

HElli kirjoitti...

Inka : aaa kiitos!:)

Emma : XD niinpä

kaisa : kiiiiitti!(:

emma : lolz

Anonyymi : kiitti ja oon muokannu ne ihan sillee perinteiseillä kopioiliitäsiirrä -tyylillä :)

Me Gusta - Rage Face Comics