24 maaliskuuta 2013

Because we've been fighting lately, we've been fighting with the wolves.

UntitledUntitled Untitled UntitledUntitled Untitled UntitledUntitled Untitled UntitledUntitledKäytiin Hillan kaa eilen matkuksessa (jonne en todellakaan jaksanut kantaa kameraa mukaan! eli saatte taas nauttia mun puhelimella otetuista kuvista) törsäämässä. Mun oli tarkotuksena ostaa vaa uuet rintsikat ja ehkä joku kiva paita, mut mukaan tarttu sit kolme toppia, tommonen yli ihana LA paita, huppari, ne rintsikat, alkkareita ja mun pitkään etsimät melkein täydelliset aurinko lasit. hups.
Ja joo pari alinta kuvaa on mun kavereista jotka sain stailata ja meikata eilen.

15 kommenttia :

peppi kirjoitti...

mist toi ihana LA paita on? :-)

KENNI kirjoitti...

MATKUS. Kuulostaapa tutulta :D
En tiennytkään, että asut jossain lähellä!

Anonyymi kirjoitti...

nää kuvat on ylimuokattuja ja laitat joka postaukseen vähintään 5 omakuvaa....

Anonyymi kirjoitti...

ihanat lasit! :) mistä?

Jasmine♡ kirjoitti...

tosi hienoja kuvia! Millä ohjelmalla muokkaat sun kuvat? :)

Anonyymi kirjoitti...

mist noi lasit?

Anonyymi kirjoitti...

mist noi lasit?

Anonyymi kirjoitti...

Oot muuten tosi nätti! :) mutta mun mielestä ne entiset hiukset oli paaaljon paremmat, nuo nykyiset näyttää vähän juurikasvulta...

jannamoona kirjoitti...

helli..... aurinko_lasit XD häpeä.

HElli kirjoitti...

peppi : carlingsista :)

KENNI : haha :D asun varkaudessa

Anonyymi : ai pitäskö mun muokata semmosia ihania aah valosaa ja kirkasta kuvia niiku joka helvetin muu blogi? nää kuvat on just ihan vitun swag ja tää on kumminki mun blogi nii kait täällä on musta kuvi...

Anonyymi : kiitti ja ne on cubuksesta :)

Jasmine : kiitti ja muokkaan ihan photoshop cs 6 ja noi kännykällä otetut kuvat on muokattu cymeralla

Anonyymi : cubuksesta

Anonyymi : noh ite tykkään näistä ihan sikana ku just semmosta juurikasvuvaikutelmaa oon hakenukki :)

jannamoona : XD yhdyssanat on vaikeita!

Alina kirjoitti...

voi juku, sulla on nii asia meno tääl blogis! taisit saada uuden follaajan :SS

Anonyymi kirjoitti...

HElli sanoi : '' ..nää kuvat on just ihan vitun swag.. ''.

http://9gag.com/gag/4844685

HElli kirjoitti...

Alina : kiitti:)

ANonyymi : haha ootinki et millonka joku huomaa ton:D mut hei 9gag, really?

anna kirjoitti...

toi paita on TÄYDELLINEN!!!!11

HElli kirjoitti...

anna : niiinpä!!

Me Gusta - Rage Face Comics