03 helmikuuta 2013

I really fucked it up this time

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥

15 kommenttia :

ELINA kirjoitti...

Holy shit! vähänkö sikasiistit muokkauset ja shhiit kui hyvä oot piirtää!

Julia kirjoitti...

Upee muokkaus, ja oot mahti piirtäjä!

Anonyymi kirjoitti...

Oliks perjantaina kivaa? Ja oliko krapula lauantaina? <:

Anonyymi kirjoitti...

Haluutko selittää mite tollase vesipiipun saa toimiin :D

pulisonkinainen kirjoitti...

viidennen kuvan muokkaus on upee ja jos et oo vielä ite huomannu nii oot tajuttoman hyvä piirtää! :))

pulisonkinaisesta.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

sähä oot iha mahtava piirtääää !!! ootko aatellu tatuoijan uraa? (-: jahei sellane kysymys tähän viel et ku tykkään piirtämisest tositositosi paljon nii onks sul mitää vinkkejä miten voisi oppii ppiirtäää hyvin? :-D tää kuulostaa vähä hassult mut osaatsä suositella mitää muuta ku sitä et '' piirrä vaa useesti '' ?

HElli kirjoitti...

ELINA : :) kiiitos!

Julia : kiitti!:>

Anonyymi : oli ja ei ollu:D

Anonyymi : no siis kokoo vaa sen oikee http://www.youtube.com/watch?v=VuznzG9X2kk

pulisonkinainen : kiiiitos!:)

Anonyymi : kiitti ja en oo kyl aatellu :D mut ei mun mielestä piirtämistä voi muuten oppia ku vaa harjottelemalla!:)

Anonyymi kirjoitti...

osaaksä suositella jotai hyvii piirrustus kynii & papereit? (: maalaaksä usei? (:

HElli kirjoitti...

Anonyymi : no mä ainaki tykkään piirtää ihan normaalille paperille ihan normilla lyikkäreillä ku oon nii tottunu niihi! Kaikki ne piirrustus paperit on vaa ouon tuntusia ja kaikki ne kynät vaa leviää sillee tyhmästi:D mut jos tykkää käyttää tusseja nii promakerit on sillo hyviä! ja kyllä mun tulee aina joskus maalailtua:)

Anonyymi kirjoitti...

No mist saitte hiilet toho? :)

HElli kirjoitti...

Anonyymi : se mun kaveri toi mulle:) niitä hiiliä voi tilata myös iha netistä tai käyttää jotai grillihiiliä:D

Anonyymi kirjoitti...

Hei haluisiks tehä semmosen postaukesn mihin laittasit kaikkia sun ''hienoimpia'' piirrustuksia, koska mitä nyt oon nähny, ni sun piirrustukset on upeita !! (:

HElli kirjoitti...

Anonyymi : hmm no jos mä joskus jaksan nii voisin tehäkki jotai ton tyylistä :)

mira kirjoitti...

WOW! oot hiton hyvä piirtään! terveisin: kateellinen~

HElli kirjoitti...

mira : hahaa kiitti!:)

Me Gusta - Rage Face Comics