13 tammikuuta 2013

I and love and you

Oon sit näköjään pitäny kunnon loman postaamisesta... On vaa tullu touhuiltua hirveesti kaikkee etten oo jaksanu panostaa tähä touhuu, mut täs nyt jotai puhelimella otettuja kuvia ja mä lupaan yrittää laittaa teille ihan oikeitaki kuvia kunhan jaksan muokata ne! ja ainii hyvää jouluu ja uuttavuotta vähän tällee jäljessä!
ig.2ig13 ig12ig11 ig10ig9 ig8ig7 ig6ig5 ig4ig3 ig89
1. selfie 2. yökyläilyy 3. sportilla 4. kreisibailausta with my best fucking friend 5. jouluaatto 6. paras joululahja 7. uusvuos ja bitches love me! 8. omakuva 9. höyrybailut 10. uus takki 11. koulussa essin ihanien pupukuorien kanssa 12. shoppailua ja ruokaa matkuksessa 13. uuet kengät ja mun ihanat karvajalat 14. mun uus lauta!!

19 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Onks tuo vesipiippu sun? Vähänkö hieno :D

Anonyymi kirjoitti...

Hei keneltä sait tuon bongin? Saako noita ostettua Suomesta? ja onks tuo jotain makutupakkaa mitä poltat tuossa ja mistä sitä saa, vai pitääks tuoda ulkomailta? Millasta tuo on polttaa jos vertaa vaikka normitupakkaan? Sori kun kyselen tyhmiä, mut alko vaan kiinnostaa ku en oo koskaan kokeillu :D

HElli kirjoitti...

Anonyymi : joo :)

Anonyymi : haha no ei noi oo mitää tyhmiä kysymyksi. Mut joo sain ton mun kaverilta ja se toi sen espanjasta mulle. Oon nyt polttanu tossa tota makutupakkaa ja laittanu veden titalle maitoo että tulis paksumpaa savua ja mun mielestä maistuu kans paremmalle. Ja kyllä oon nähny suomessaki aika mones rupukaupas noita mut taitaa maksaa aika paljon... Mut netistä saa kyl ihan halvalla tilattua tommosen ja kans sitä makutupakkaa. Kannattaa ettii googlesta jotai sivuja tai sit kattoo ebaysta(hookah nimellä). Ja siis toi ei käy ainakaa mulle yhtään henkeen maistuu sata kertaa paremmalle ja kivempi polttaa ku tulee nii paljon savuu. Oon kans polttanu tota ihan sisällä ku toi "haju" ei jää mihinkää kiinni niiku tupakassa. :)

Anonyymi kirjoitti...

Okei kiitti kun selostit :) Tekis mieli kyl hankkia, mut en tiiä mitä porukat sanoo kun tuota on varmaan vaikea piilottaakaan mihinkään eikä ne varmaan anna polttaa ainakaan sisällä. Ehkä mä vaan hankin ja sit ne valittaa jos valittaa. :D

Mitä makuja poltat ja ootko polttanu normiröökiä säännöllisemmin ennen tätä? Ja onks noissa nikotiinia ja suodattuuko se pois vai nouseeko päähän ku polttaa? Mietin vaa ku poltan tosi harvoin muuten, niin onko tuo miten vahvaa?

HElli kirjoitti...

Anonyymi : no ei munkaa porukat tiiä et mulla on toi.. :D tungin sen vaa tonne mun kaappii siinä laatikossa missä se oli nii enpä usko että ne sitä löytää. Kannattaa kyl ostaa jos vaa haluat!!
Ja joo mulla on viinirypälettä, omenaa ja vesimelonia ja ennen ton saamista poltin vaa harvoin tupakkaa. Noissa mun on ainaki nikotiinia mut riippuu ihan mitä polttaa. Mulla on jotai egyptissä tehtyä nii musta ainaki tuntuu et niissä on aikapaljon nikotiinia ja välillä nousee ihan kunnolla päähän(, mut kyllä mun kaverit jotka ei polta ollenkaa on poltellu tota nii ei tosta vahvuudesta kannata huolehtia) :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti ku selostit! Pitää varmaan tilata netistä. :) Ootko ehtiny jo useamminkin kokeilemaan? Onks tuo miten hankala käyttää ja pitääks tuossa tehdä kauheesti alkuvalmisteluja? Kauanko yhden piipullisen polttelussa menee?

HElli kirjoitti...

Anonyymi : Joo onhan tota keretty aika monta kertaa kokeilemaan ja tota on ihan helppo käyttää ja nopee kasata. Kannattaa kattoo vaikka youtubesta jotai videoita miten se pitää valmistella. Ja se on kestäny yleensä n puol tuntii. Mut riippuu varmasti piipusta, siitä minkä kokosiä hiiliä käyttää yms.. Ei sit kannata säikähtää jos sitä höyryy ei heti meinaa tulla. Mulla meni ainaki pari-kolmekertaa et toi piippu alko kunnolla toimii ku se oli kumminki ihan upouus.:)

Anonyymi kirjoitti...

Okei. Kiitti taas neuvoista, menenpä tästä seikkailemaan youtubeen. Pitää tosiaan tilata ja harjoitella vähän ja katsoa jos sais jonkun kaverinkin innostumaan. Ootko aina polttanu kavereitten kans vai ihan yksinkin? Pitääkö tuossa polttaa aina täysi pesä kerralla, meinaan siis jos yksin polttaa?

HElli kirjoitti...

Anonyymi : Oon poltellu kavereitten kanssa. Ja oikeestaa ei tarvii polttaa koko pesää kerralla ku sitä ei-palanutta tupakkamönjää voi ottaa takasi talteen, mut siinä on vaa se et jos se hiili ei pala loppuu nii se sit pitää vaa heittää pois... Ite ainaki tykkään polttaa ihan loppuun asti ettei niitä hiiliä menis hukkaan.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti! Osaatko viel sanoo, että kuinka moneksi kerraksi tuommoinen yksi aski makutupakkaa riittää? Mietin vaa että paljonko noita kannattaa kerralla tilata :)

HElli kirjoitti...

Anonyymi : en kyllä osaa yhtään sanoo.. :/ mut kannattaa ostaa ehkä joku 3 askia!

Anonyymi kirjoitti...

Okei :) Teen tilauksen heti ensi viikolla kun saan rahaa!

Vielä semmonen kyssäri et onks sulle tai sun kavereille tullu koskaan päänsärkyä tai muita oireita tuosta savusta?

HElli kirjoitti...

Anonyymi : Jee hyvä! yhelle kaverille tuli kerran vähän huono olo, mut kellekkää muulle ei oo tullu mitää. Musta tuntuu et se johtu siitä ettei tää kaveri ollu syöny kunnolla. Eli ei varmaan kannata ihan "tyhjään vatsaan" polttaa :D

Anonyymi kirjoitti...

Okei kiitos vielä kerran! Jos muistan ni saatan häiritä sua täällä vielä sit ku saan vesipiipun :P

HElli kirjoitti...

Anonyymi : joo no tuu häirihtemää vaa!!

Anonyymi kirjoitti...

mullakin ois yks kysymys tohon vesipiippuun liittyen: onko ne kaikkialta ostettaessa k18? :D minkä ikänen oot muuten ite? :)

HElli kirjoitti...

Anonyymi : no siis mun mielestä vesipiipun saa ostaa ihan minkä ikäne vaa mut se tupakka siihen on 18 jos se sisältää nikotiinia. Oon syntyny -96 eli täytän 17 tänä vuonna:)

Anonyymi kirjoitti...

Sain muuten tällä viikolla vesipiipun. Kokeilin vedellä ja sain savuakin aikaan, mut vähän säätämistä se oli :D

Ootko viime aikoina polttanu vesipiippua? Onks uusia vinkkejä? :) Pitää varmaan sitä maitoa kokeilla. Millaista maitoa laitoit, rasvatonta vai jotain muuta?

HElli kirjoitti...

Anonyymi : joo poltin just tos yks päivä, mut joo en mä oikein osaa muuta vinkkejä antaa ku et kannattaa vaa polttaa nii kyl se säätäminen siitä häviää ja mitä enemmän poltat sen paremmin se piippu toimii! ja voit käyttää ihan mitä maitoo vaa mut normi maito olis varmaa parasta ku se on aika paksua!:)

Me Gusta - Rage Face Comics