22 syyskuuta 2012

mum please, it's my birthday

Miks mun piti tulla takasin suomeen? Mä oikeesti rakastan espanjaa. Mä rakastan sitä lämpöö, mä rakastan merta, mä rakastan yoguricee, mä rakastan niitä ihania vaaleenpunasia taloja, mä rakastan emmin uima-allasta ja mä rakastan espanjalaisiaernupeikkoja. Tutuistuin tosi moneen ihanaan ihmiseen, näin Emmiä pitkästä aikaa ja koko viikko oli ihan huippu. Mä olisin oikeesti voinu jäähä sinne vaikka mun koko loppu elämäks.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ps. mä leikkasin mun hiukset!
Pps. mul olis ollu enemmänki kuvia, mut olin kärsimätön enkä jaksanu oottaa, että mun laiskat ystävät lähettää niitä mulle...
Ppps. käykää kurkkaa Mimosan blogi !:)

10 kommenttia :

Saara kirjoitti...

Älyttömän kivoja kuvia! (:

Anonyymi kirjoitti...

missäpäin espanjaa olit :-)
ja millä muokkaat näitä kuvia!?

Jenna kirjoitti...

Upeita kuvia!! Sun blogis on kyl yks mun lemppareista ku aina niin mukavii kuvia joit on kiva katella :) Ää haluisin itekki ulkomaille!

♥: starsindark.blogspot.com

Linda kirjoitti...

wau upeita kuvia!

martta kirjoitti...

haha mitäää! yllätyin ku näin mimosan :-D oikeesti ihan sairaaaan hienoja kuvia en tajuu! oot muokkaamisen jumala oooo :-)

Anonyymi kirjoitti...

millä muokkaat kuvat:)?

pauliina kirjoitti...

ihania kuvia ! millä muokkailet näitä ? (-:

pulisonkinainen kirjoitti...

ää, ihana katella nui kesäsiä kuvia nyt ku oon iha jäässä +6 asteessa... vois lähtee itekki jonneki päin lämpimääään :))

Anonyymi kirjoitti...

onks toi lyhyt ruskee hiuksinen tyttö vai poika :D

HElli kirjoitti...

Saara : kiitti :)

Anonyymi : fuengirolassa ja nää on muokattu photoscapella (:

Jenna : kiiiiiitos! :)

Linda : wau kiitti!:)

martta : :D haa kiitos

Anonyymi : photoscapella ja adope photoshopilka :)

pauliina : kiitti:) muokkaan photoscapella ja adope photoshopilla

pulisonkinainen : no muaki oikee masentaa kattoo näitä enää ku tääl suomes on nii kylmä...

Anonyymi : tyttö :D

Me Gusta - Rage Face Comics