23 elokuuta 2012

I don't remember you looking any better But then again, I don't remember you

♥
♥ ♥
Musta tuntuu että voisin jäähä kesälomalla jo nyt. En oo kerenny selvitä ees lukion tokasta viikosta ja musta tuntuu, että olisin ollu koulussa jo ikuisuuden. Voin vaan kuvitella minkälailessa kunnossa mulla on paikat viikonloppuna, ku koko kesän lusmuilun jälkeen mulla alkaa reenit, liikkatunnit ja sportit samalla viikolla. No thank god it's friday tomorrow! Ja hei noista ylemmistä kuvista näkyy vähä mun uutta hiusten väriä.

3 kommenttia :

Eetu kirjoitti...

kivoja kuvia ja hieno ulkoasu :)

http://www.eetusreign.blogspot.fi/

HElli kirjoitti...

Eetu : kiitti:)

Maria kirjoitti...

Moi, mulla ilmestyy ensi perjantaina ajastettuna haaste-postaus johon olen haastanut sinut! :)

maria-stayawake.blogspot.com

Me Gusta - Rage Face Comics