18 kesäkuuta 2012

Was blind, but now I see

♥♥♥♥♥♥♥♥
Olin rullailemassa tänään pirkalta kotiin ja huomasin miten nätisti aurinko paistaa puitten lehtien välistä. Sillo jotenki tajusin että, mä rakastan kesää. Kaikki kesässä on niiiiiin ihanaa. Se tunne kun syöt jäätelöö auringon paisteessa, kun viilee tuuli puhaltaa ajaessa jalkoja vasten tai kun asfaltti polttaaa paljaita varpaita. Jopa sade saa hymyn mun huulille sen ihanalla tuoksulla. Kesä tekee kaikesta paljon kivempaa. Kesä saa muusiikin kuulostamaan paljon paremmalle. Kesä saa mut pakahtumaan onnesta vaikka mulla ei oliskaan mitään miksi olla onnellinen. Isona mä muutan jonnekki missä on aina kesä.

7 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

millä asetuksilla kuvaat?

Pauliina kirjoitti...

Ihania kuvia, ootpa nätti :) ♥

kisstherain-p.blogspot.com

pulisonkinainen kirjoitti...

tosi ovela tää sun blogipohja! ja muutenki tykkään sun tyylistä kuvailla ja kirjotella :)) you go girl!
ps jep kesä on nii mahtavaaaa

http://pulisonkinaisesta.blogspot.fi/

ooona kirjoitti...

ui sul o ihanii kuvii ja tykkään sun blogist tosi paljo :) mietin, et mil kuvamuokkausohjelmal muokkaat kuvas ja mitä kameraa käytät + mitä objektiivei sul o :)?

Anonyymi kirjoitti...

mistä toi neule on? :)

HElli kirjoitti...

Anonyymi : Kuvaan aina automaatilla ku mulla on puoljärkkäri nii siinä se on ehottamasti paras:D

Pauliina : kiitti:)

pulisonkinainen : aaa kiitos:-)

ooona : muokkaan photoscapella ja mulla on semmonen vanha sonyn puoljärkkäri, eli siihen ei saa vaihettua objektiivia.:)

HElli kirjoitti...

Anonyymi : se on ihan hmltä

Me Gusta - Rage Face Comics