19 toukokuuta 2012

VASTAUKSIA

Tää blogi oon ollu piilossa vähän aikaa, koska mulla on ollu ihan hirvee kiire ja en oo jaksanu panostaa postaamiseen. Mutta hei i'm back in business ja sain vastailtua noihin kysymyksiinki! Mulla oli vähän teknisiä vaikeuksia nii en saanu tehtyä videoo:( Mulla oli tällä viikolla peruskoulun viho viimeiset kokeet ja selviydyin tanssi esityksestäkin ilman pahempaa failausta. Oltiin myös keskiviikkona emmin ukin kämpillä ja löysin itteni keskiyöllä vanhalta asemalta juoksemassa karkuun aaveita.....
♥

Lemppari ravintolasi?Semmonen ihana kiinalainen kauppakadulla jonka nimee en muista:D
Ootko koskaan murtanu luita? En, onneks.
Mikä on paras asia kesässä? Lämpö, vapaa-aika, jäätelö ja se eittei oo kiirettä mihinkää.
Millä luokalla olet? 9B:llä!:) (voin sanoo että en seiskalla arvannu miten kova ikävä tulee tota luokkaa)
Kuka on sulle tärkeintä elämässä? Varmaan perhe vaikken ookkaa mikää isin ja äitin tyttö.
Lempi biisis? Legend of zelda rap!XD no ei en tiiä.
Koska alotit bloggaamisen ja miksi? Kasin syksyllä ja varmaan sen takia, että mun kaveri oli alkanu just bloggaamaan ja se sit houkutteli mut mukaan.
Kauan oot blogannu? Syksyllä tukee 2 vuotta täyteen.
Seurusteletko? En.
Minkä värinen sun hammasharja on? Semmonen ruma violetti ku ajattelin että oon "erinlainen nuori" enkä ota pinkkiä:D
Ootko tyytyväinen ulkonäköös? En mitenkää erityisen, mut kyllä tää mulle kelpaa.
Onko laivalla kiva käudä? On! varsinkin ruotsin laivalla.
Tykkäätkö tummasta suklaasta? En. Tummasuklaa on aina alkanu oksettaa mua.
Mitä harrastat? Tanssia.(Streetjazzia kerran viikossa ja nykyä 2 viikossa)
Unelma-ammatti? Ömmm haluisin tehä jotain elokuva-alalla.

Syntymäpäiväsi? 5.11.
Hehee tykkääks kissoista? Tykkään. Haluisin kissan, mut meiän koira ei tykkää kissoista:(
Ootko hyvä matikassa? Joo.
Paras kaverisi? Mulla ei oikeestaa oo ikänä ollu parasta kaveria.
Lemmikkejä? Yks Jackrussellinterrieri Hippu:)
Poltatko? En, mut oon kyllä maistanu.
Juotko? Tosi harvoin.
Suhteesi vanhempiisi? Ihan jees.
Miten hoidat hiuksias? Käytän hoitoainetta, lämpäsuojaa ja huuhtelen aina hiukset kylmällä vedellä suihkun jälkeen.
Miten oot saanu ton bannerin tolleen? (eli tää oli se mun vanha liikkuva banneri) Tein monta erinlaista kuvaa missä lukee the captain ja tein niistä gifin:)
Minkä ikänen oot? 15 ja täytän tänä vuonna 16
Missä asut? Varkaudessa
Millä nettisivuilla käyt yleensä? face, youtube, tumblr, blogger, letmewatchthis, smosh yms.
Miten sait ton hiiren tollaseks? Otin tältä sivulta html-koodin ja sujautin sen tonne omaan html-koodin loppupuolelle.
Mitä ohjelmaa käytät kuvies muokkaukseen? Yleensä photoscapee, mut myös gimp, paint ja pixlr.

♥

Mitä mieltä oot tupakoinnista, voisitko esimerkiksi seurustella tupakoitsijan kanssa? Mun mielestä tupakointi on aika idioottia. Maailmassa on miljoonia ihmisiä jolta on menny terveys ja ne tekis mitä vaan että ne sais sen takas ja sit vielä jotkut haluaa maksaa siitä että ne voi ite pilata terveytensä.... Mut tupakointi on kaikkien oma asia joten voisin seurustella tupakoitsijan kanssa.
Lempi vaatteesi? Mulla on semmonen cubuksesta ostettu harmaa huppari joka on ihan yli ihana!:)
Sisarukset? 1 sisko, Hilla.
Mitä tuotteita käytät hiustesi hoitoon? Hoitoaineita, hopeesuihketta ja -shamppoota ja lämpösuojaa.
Keskiarvo? Lukuaineet oli tasan 8.
Ihastutko helposti? Enpä oikeestaa.
Mitä kuuluu? Ihan hyvää.:)
Lempi leffa? Potter 3, Titanic, Forrest Gump ja Pocahontas. (on mahotonta valita vaan yks)
Lempi kirja? Kaikki potterit on hirmu hyviä, mut varmaan DH.
Lempi ruoka? MäkkiXD
Lempi vuodenaika? Kesä! Ehottamasti.
Lempi aine koulussa? Kuvis ja enkku.
Kuinka monta kertaa oot lukenut kaikki Potterit läpi? Melkein 4 kertaa.
Kuka on maailman komein mies? Tätä ei tarttee miettiä pitkään Ian Hecox!
       
   
Minkälainen ois sun unelmien poikaystävä? Mä en oikeestaa välitä hirveesti muusta ku luonteesta, mutta mieluiten joku 180cm, punaset hiukset, pisamoita, iso hymy ja isot huulet. Mielummin söpö ku komee. Semmonen normaali painonen (ei todellakaan tarttee olla mitään tenpackiä). Mulle on ihan sama mitä poika harrastaa, muta halusin että mun poikaystävä olis lukenu ees yhen kirjan elämänsä aikana. Luonteeltaa poika sais olla mukava, ilonen, reipas, kohtelias ja HAUSKA! Ainut asia minkäläinen pojan pitää olla on ehottamasti hauska. Jos poika on hauska nii se alkaa heti kans näyttää paremmalle!
Kauanko sulla kestää laittautua aamulla? Riippuu jaksanko laittaa hiuksia eli n. 15-45min.
Paljonko käytät rahaa vaatteisiin kuukaidessa? 0-100e.
Montako lukijaa sulla on? Bloggerin kautta 413.
Maat jossa oot käyny? Ruotsi, Viro, Kreikka, Italia, Ranksa, Sveitsi ja Hollanti.
Lemppari bändi? Rizzle Kicks:)
Bändit jotka oot nähny livenä? ..... Joo oon näyhny An cafen ja sit jotai laimeita suomiartisteja.
Entä ne jotka haluisit nähä? No just Rizzle kicks, Panic at the disco, Fun, Nicki Minaj, Ed Sheera yms.
Joku hassu unelma? Haluisin kokeilla lentää semmosella vaahtosammuttimella järveen.(+haluisin olla velho)
Muistutatko enemmän äitiäsi vai isääsi? Isiä. Mulla on kyllä äitin nenä mut muuten oon enemmän isiä luonteelta niiku ulkonäöltäki.

Miks tää blogi on täs vasemmal eikä keskellä? Halusin jotai erinlaista tähän ulkoasuun nii tungin sen tonne reunaan.
Mistä mallista lähit muokkaa tätä? Minamasta.
Miten oot saanu ton ns. blogiosan toho vasempaa reunaa? Siellä hmtl-koodissa on semmonen kohta ku outer-wrapper. Muutin sen leveyttä isommaks nii se siirty sinne reunaan.
Mistä oot hommannu ton isänmaan toivot-dvdn? Prismasta:)
Mikä kamera sulla on? Mulla on sonyn vanha puoljärkkäri malli taitaa olla dsc-r1.
Miten kuvailisit musiikkimakuas? Semmonen rauhallinen, akustinen ja yksinkertanen.
Onko sulla lempinimiä? ja mistä ne tulee? No Pimiä, mikä tulee tietenki mun sukunimestä ja sitte on Hellukka mikä on mun iskän keksimä eikä kukaan onneks tienny siitä ennenku oltiin lähössä riparille, istutiin jo bussissa ja iskä työntää pään ovasta ja huutaa heihei Hellukka...
Mitkä piirteet ihmisissä ärsyttää sua? Semmonen hirvee teineys ja se että kaikesta pitää tehä draamaa. Se kans ärsyttää että jos ollaan "liian törkeitä" esim. opettajille. Ihmisten pitäs tietää missä menee raja.
Sun onnellisin muisto? Varmaan se ku juostii pikkusiltaa paljain jaloin vesisateessa keskellä autotietä.:)

♥

10 kommenttia :

Anna kirjoitti...

en oo ees tajunnu että oot munkaa saman ikänen .__. näytä ainaki 18 vuotiaalta !

Anonyymi kirjoitti...

millä sä teet noi gif jutut:O

kaisis kirjoitti...

vitsi sä vaikutat mukavalt ja viisaalt nuorelt, tollasii on enää harvoja, joka on sääli! oon seuraillu sun blogii jo kauan ja tykkään paljon! :)

Eve kirjoitti...

Ihana blogi!!

http://www.evess.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

awww ian on ihanin♥

Joannna kirjoitti...

oot ihan täydellisen näkönen .__. tämä on hyvin epäreilua sanon minä

Anonyymi kirjoitti...

ääääääh mulle tulee pahaolo noista kuvista jotka vaihtuu nopeesti...........
ps. aivan mahti blogi!

pauliina kirjoitti...

voi kun oot nätti ! sulla on ihanat silmät ja kulmat (-:

Anonyymi kirjoitti...

sä aina esittelet täällä sun hienoja vaatteita mut et käytä niitä koulussa ikinä tota ponkesin pipoo oot käyttäny vaa ehkä kerran koulussa

HElli kirjoitti...

Anna : haha:D

Anonyymi : photoscapessa on semmonen gifin teko juttu:)

kaisis : kiitti!(:

Eve : :) kiitos

Anonyymi : Niinpä!!! se on niiiiiin lutunen♥

Joanna : Hah vissii:D mut kiitti

Anonyymi : ...yritän saaha mun lukijoille epilepsiakohtauksen:)

Pauliina : kiitti:)

Anonyymi : nii? laitan kouluu aina semmoset vaatteet missä on mukava olla:)

Me Gusta - Rage Face Comics