04 toukokuuta 2012

CUZ HAPPY COW IS DA BEST!

DSC04395 DSC04421
 DSC04055 (640x640)DSC_0362 (640x640)DSC04428 DSC04161 (640x640)
DSC01259 (640x640) DSC04107 (640x640)
Aaaaaa! Tää laulu on riivannu mua kohta 2 viikkoo>:(
Ja aaaaaaaaa!Oon yrittäny väsertää tähän jotain järkevää tekstiä, mutta tästä tekstistä tulee tosi sekavaa joten laitan asiat tähän muotoon
1.) Ulkona on ihana kevät sää!
2.) Pahoittelen että mulla ei oo vapusta yhtään kuvia, mutta voin paljastaa että oltiin meillä chillailemassa.
3.) Mä sain tänään uuen skopan!
4.) Nyt pitää ottaa vaan ensviikkoon niin saan kortin!
5.) Jee, pääsen huomenna näkemään kummityttöö.
6.) Äiti osti mulle spyron
7.) Ja peruskoulua on enää 20 päivää jäljellä!

5 kommenttia :

EMMA kirjoitti...

joo vitu idiootti sanoin et sensuroi toi nii ei tää vaan pistää joo haista paska ja poista toi

Maiju kirjoitti...

eksyin blogiis jotenkin ja koukutuin lukemaan varmaa puoleks tunniks. nää kuvat on niin ihania!:D

Anonyymi kirjoitti...

eikää!! muistan ku aina pikkusena pelas spyroo :D

Anonyymi kirjoitti...

ihanii kuvia ! varsinki toi toisiks viimenen, millä se on muokattu ? ja muutenkin tää sun blogin ulkoasu on mahtava millä senkin oot tehny ihanuus (:

HElli kirjoitti...

Maiju :aaa kiitti:)

Anonyymi : mäki pelasin sitä aina pienenä. Et usko miten onneissani olin ku huomasin että se on tullu wiille!

Anonyymi : kiitos!(: se on muokattu adobe photoshop 8:lla ja osiks paintilla.

Me Gusta - Rage Face Comics