02 syyskuuta 2011


Mun blogilla on tänää synttärit:) Oon pitänyt tätä jo vuoden!

16 kommenttia :

Sanni kirjoitti...

jeee onnee:)

Anonyymi kirjoitti...

Hei tee joskus video postaus!(:

HElli kirjoitti...

Sanni : Jeee kiitos!
Anonyymi : Voisin vaikka tehdäkkin:)

Anonyymi kirjoitti...

tei tästä sitten ihkun massablogin

HElli kirjoitti...

Anonyymi : Häh, mitennii?

Anonyymi kirjoitti...

miksi vitussa sulla joka kuvassa eriväriset silmät ? muokkaat vissii vähä liika näitä kuvia ?

Sara kirjoitti...

jeeeiijj onnee! :)

ja piti vaan sanoa, että sun blogi on ihan paras ja ihana :)

ela kirjoitti...

tee joku juhlapostaus :)?

HElli kirjoitti...

Anonyymi : Mun mielestä mulla on kaikissa kuvissa ihan siniset silmät:D
Sara : Jeeeij kiiiiiiiitos:) kiva että joku tykkää!
ela : Jos jaksan:)

irisss kirjoitti...

ihana blogi! liitynpä lukijaks :---)

http://stayindreaming.blogspot.com/

SINI kirjoitti...

Mä oon vast vähän aikaa sitte ruvennu lukemaan sun blogias, mutta tykkään kovasti! Toivottavasti jaksat pitää tätä yllä :)

HElli kirjoitti...

irisss : :) ihanaa saada uusia lukijoita
Sini : Kiiitos:) ei oo vielä käyny lopettaminen mielessäkään:_)

Neℓℓi kirjoitti...

löysin tän sun blogin vasta nyt ja rakastuin ensisilmäyksellä, upee :)

http://nelli-scribbled.blogspot.com/

HElli kirjoitti...

Nelli : Oi kiitos:))

Tuuli kirjoitti...

onnea vuosipäivästä ;-) mukavanoloinen blogi!

HElli kirjoitti...

Tuuli : Kiitti!(:

Me Gusta - Rage Face Comics