27 syyskuuta 2011


Henkilö joka antoi minulle tämän awardin on TÄSSÄ.

1) Kerro henkilö linkin kera blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle. 

Fakta 1. Mä rakastan kaikkia elokuvia, kirjoja ja tv-sarjoja. Oon kattonu hirveesti elokuvia ja monet hyvät elokuvat monta kertaa. Kirjoja luen enimmäkseen kesällä kun mulla on aikaa. Oon lukenu pari kirjasarjaa monesti läpi kun ne on niin hyviä. Ja netistä on tullu katotottua monta tv-sarjaa.

Fakta 2. Oon Harry Potter fani. Kun olin pieni leikittiin aina naapureiden kanssa Potteria. Kaikki potterit on tullu katottua MONESTI läpi ja ne on tullut luettua 2 kertaa kutosta luukuunottamatta. Itkin ihan kauheesti kun viimeinen leffa tuli.

Fakta 3. Mä vihaan shoppailua. Varsinkin kesällä kun pitää mennä johonkin ihmisten täyttämään kauppaan missä kaikki tönii toisiaan ja joku ärsyttävä musiikki soi koko ajan. Vaatteitten kokeilu on kauhein osa koko asiassa. Se tunne kun pitää sovittaa housuja. Ensin pitää repiä omat housut jalasta ja yrtittää tunkea kokeiltavia housuja jalkaan.

Fakta 4. Kun mä oon koneella mulla on aina 100000000000000000000000 välilehteä auki. Mun ikkunat on täynnä turhia välilehtiä esim. jotain tumbrlja, youtubeja, turhia kuvia jota ajattelen joskus tarvitsevani, miljoonia faceja koska ne aina huukkuu muitten välilehtien sekaan, letmewatch sivuja eri sarjoista, fin-tv:tä tai jotai muuta turhaa. Mutta järjestän aina 3 ekaa välilehteä 1. Face 2. Blogger 3. Irc.

Fakta 5. Mun lempiruoka on makaronilaatikko. Etenkin saarioisten valmis makaronilaatikko. En voi kuvitella mitään mikä maistuu paremmalle. Kun olin kesällä yksin viikon kotona en syönyt melkein mitään muuta kuin makaronilaatikkoa.

Fakta 6. Mä vihaan koulun liikuntaa. En tiiä mitään kamalampaa kuin liikunta tunnit. Olisin mielummin vaikka matikan tunnilla kuin meidän ihanan liikkaopen seurassa. 

Fakta 7. Jos mulla olis yks toive mä haluaisin osata laulaa. Mä rakastan musiikki ja oon muutenki musikaalinen mut mä en vaan osaa laulaa. No ei se mua estä mä oon silti äänessä 24/7. Mun luokka taitaa olla jo kohta kypsä mun hoilotukseen. Saavat kestää vielä tän vuoden!

Haastan hänethänethänethänet ja lol oon laiska enkä jaksa enempää.

Ei kommentteja :

Me Gusta - Rage Face Comics