14 elokuuta 2011

Friends are like potatoes. If you eat them they die.

Oon tämän viikon makoillut sängyn pohjalla katsoen o.c:tä angiinan takia. En pysytnyt järkyttävän kurkkukivun takia syömään, juomaan tai puhumaan. Joten mulla ei ole enempää kerrottavaa. Tänään hengailin  Nooran ja emman kanssa. Lagattiin ja murehdittiin koulun alkua. Ylihuomenna sinne pitäisi siis raahautua joten olen alkanut henkisesti valmistauta tuohon ylitsepääsemättömään koitokseen. En todellakaan ole niitä henkilöitä joitka odottavat koulun alkamista! 

8 kommenttia :

Mile kirjoitti...

Angiina auts, mulla oli kans kerran ja oli kyllä ihan kuolema olo :(. Paranemisia.
http://mileio.blogspot.com/

hertta kirjoitti...

tosi kiva blogi :-)

Netta kirjoitti...

uu ihanat vaatteet ja ihanat kuvat! :) hajosin nii pahasti tolle kysymys jutulle :p

HElli kirjoitti...

Mile : Oli kyllä ihan kauhee kurkkukipu:( Onneks oon jo melkein kokonaan parantunu:)

hertta : oik kiitos!:)

Netta : Kiitti!:)

sanna kirjoitti...

sulla on ihan hirmu kiva blogi:)

HElli kirjoitti...

sanna : kiiitos:))

bella kirjoitti...

Oot hirmu ihana ja blogi on suurenmoinen. On pakko kysyä, mistä oot hankkinut tuon villatakin? :---)

HElli kirjoitti...

bella : Ihan CTRL:ltä tilattu toi villatakki:) ja kiitos!

Me Gusta - Rage Face Comics