04 elokuuta 2011

do you mind if i slytherin

 Oltiin Hillukan kanssa särkänniemessä!

16 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

vetskari auki xD

Ida kirjoitti...

ei millään pahalla mutta tää sun blogi muistuttaa suoraa kopiota nyt idan blogista, happy girls are the prettiestia :D kiva ulkoasu tosiaan mut pidin enemmän siitä sun persoonallisemmasta ulkoasusta mis oli jotain sua ja väriä! (: tää on siis nätti mut oikeesti oli kivempi se edellinen:) ida on kuitenki rakentanu varmaa itellee ton ulkoasun vaivalla ja on vähä hassu kattoo et toiset kopioi sitä nii suoraa:D

HElli kirjoitti...

Ano : noi housut on vähä tiukat tosta vyötäröltä ku ne ei oo kerenny löystyä nii se kiristää ton vetskari kohan tollee et näytää et vatskari olis muka auki:D
Ida : mä en tajua tota et jos haluan vaaleen punasen blogin nii se on jonkun matkimista:D voin myöntää että oon tosta blogista kattonu ton lukija palkin ja halusin samanlaisen mut en oo mitenkää muuten oo siltä kopioinu. Oon jo pitkään halunnu vaaleenpunasen ja kapeen ulkoasun ja nyt ku jaksoin vihoin muokata sen nii sitten sanotaan että se on kopio tosta idan blogista. Ite oon kans rakentanu tän ulkoasun tämmöseks ja huomasin vasta nyt ku kävin kattoo että tossakin blogissa on tuolla ylhäällä tolleen nuo kuukausi linkit. :( En oo mitenkään halunnu matkia totan idan blogia mutta kai ne nyt muistuttaa toisiaan kun kummatkin on vaaleenpunaset mut ei se mun mielestä saa ketää estää laittamasta lempiväriään blogiin. Nyt harmittaa että tää on niin samanlainen ku toi idanblogi kun en oo tarkotuskella tästä yrittänyt saada samanlaista:( Mut tosi kiva kun tulit suoraan sanomaan etkä millään anonyymillä!:)

Anonyymi kirjoitti...

anteeksi jos sua ärsyttää nää kysymykset mut haluisitko yrittää mahdollisimman yksin kertaisesti selittää et miten teet gimp:llä ton kuva jutun ku sulla on tossa edellisessä postauksessa:-)

mirva kirjoitti...

ihana blogi ! (------:


http://fmtm-mirva.blogspot.com/

HElli kirjoitti...

Ano : No jos sulla on vaikka 2 kuvaa mitkä haluat tolleen liikkumaan nii meet vaan gimppiin ja avaat sen toisen kuvan siihen ja liität sen toisen siihen päälle. Sitten vaan tallenat sen gif muodossa jolloin sulle tulee semmonen valinta ikkuna josta valihet semmosen kohan kun save as animation. Siinä lukee jotai tollast. Sen jälkeen sulle tulee siihen ikkuna josta voit säätää miten nopeesti se kuva vaihtuu ja tämmöstä. Ei se oo sen vaikeempaa:) Toivottavasti tajusit!

HElli kirjoitti...

mirva : kiitos:))

nora kirjoitti...

mullekki on sanottu siitä että mun blogi olis samanlaine ku idan :D musta aika naurettavaa että ku mulla sattuu olemaan keskitetty ulkoasu ja bannerissa kaunoa ni heti oon kopioinu.
Ja kaiken lisäks, oon saanu ideoita mun blogiin mun siskon blogista, enkä idalta. Ei kaikki aina ota ideoita siltä suosituimmalta !

HElli kirjoitti...

nora : Oon ihan samaa mieltä. Pitäskö ihmisten muka tehä sitten rumempi ulkoasu ettei vaan muistuttais jotai happygirlsaretheprittiesblogia.:D

ela kirjoitti...

sulla on hyvä blogi, johtuu ehkä siitä että muistuttaa paljon idan blogia ja se on mun yks lemppariblogeista :D mutta hei jos millään jaksaisit selittää miten noi kuvat tolleen haalenee niin oisin tositosi kiitollinen! :) huomasin muuten että sullakin on ankkuri tuolla ennen tota osotetta hehe :D mullakin

Ida kirjoitti...

joo ja tarkotus ei tosiaa ollu tulla haukkumaan sun blogia, tää on oikeesti tosi kiva ja ihana, yks mun lemppareista! huomasin vaan ku tsiigailin noita et aika samanlaiset on:) mut siis tosiaan joo, eiköhä kaikki ota vähä inspiraatiota toisiltaa, et ei niinku sen puoleen! keep writing!;)

HElli kirjoitti...

ela : Kiitos :) En nyt kyllä osaa selittää tota kuvien haalenemista. Kannattaa yrittää hakee googlesta ohjetta. Hae vaikka mouseover effect html tolla hakusanalla nii pitäs löytyä ohjeita:)
Ida : Kaikki varmasti kattoo just toistensa ulkoasuja ja ottaa inspistä mutta se jos on vaaleen punanen ja keskitetty ulkoasu ei oo mun mielestä mitaan matkimista idan blogista. On varmaan 100 samanlaista blogia joissa on tollatavalla.:)

Roosa-Maria kirjoitti...

oi iiiihania kuvia& oot tosi kaunis=)!
http://roosa-livelifethefullest.blogspot.com/

HElli kirjoitti...

Roosa-Maria : kiiitti :-)

magdaa kirjoitti...

nice pics(: and i like your blog! fallowing you(:

HElli kirjoitti...

magdaa : thanks !:)

Me Gusta - Rage Face Comics