09 kesäkuuta 2011

Ajoin laivalla, näin lokin ja mun nenästä tuli verta.


     



Kesäloma. Oon yrittänyt sisäistää tuota asiaa melkein viikon mut silti en saa vaa ajatusta parista kuukaudesta ilman koulua tuntumaan päässäni todelliselle. Todistusten jakokaan ei tuntunu yhtään todelliselle. Olinpa vielä saanut nostettua keskiarvoani ja se ei saanut todistustejakoa yhtään toden tuntuisemmaksi. Tänä kesälomana oon aikonu oikeesti tehä jotain ja tähän asti oon saanu pidettyä lupaukseni. Vaikka koulujen loppu näyttikin heti alussa pilata suunnitelmani. Meinasin ajautua koko illaksi syömään juustonaksuja ja katsomaan disneyn klassikoita mutta päädyinkin vahtimaan känniemmaa ja löysimpä itseni vielä yöllä Riikan luolta hengailemassa. Muuten on tullu touhuiltua kaiken näköstä, chillailua kaupungilla, chillailua hertussa, mopolla ajelua, syömistä ja uimista, yö kyläilyä, kriketin pelaamista ja kaikkee muuta muksaa.
   Ja mun kamera on tällähetkellä aika paskana ja ei oo sit sen takia tullu kannettua mukana joten ei oikeen mistään järkevästä oo tullu otettua kuvia. Toivotaan että saisin sen kamerankin jossain vaiheessa vielä toimimaan.

5 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

kivat hiukset:)

Noora kirjoitti...

oot tosi nätti (: ja ihania kuvia !

HElli kirjoitti...

Anonyymi ja Noora : kiitti:)

Ida kirjoitti...

ihanan värikkäitä kuvia ja muutenki oot tosi kaunis! (: blogis vaikuttaa mielenkiintoselta, joten jään seurailemaan;)

HElli kirjoitti...

Ida : kiitti:)

Me Gusta - Rage Face Comics